Registrácia Prihlásiť sa VIP program

JANOME 393 - kufríkový šijací stroj

  • Luxusná zostava univerzálnych nití Talia... v hodnote 15.70€

Šijací celokovový stroj - overlockový steh, 23 programov, automatická dierka, automatický navliekač nite, kufrík. Manuálny prítlak pätky!

  • Výrobca: Janome
  • Dostupnosť:
    Na sklade
    Dostupnosť našich skladov

    Sklad Brno Ano
    Sklad Prostějov Ano
    Sklad Praha Ano
    Sklad Jihlava Ne
    Sklad Litomyšl Ne

  • Termín dodania:
    Kedy mi bude produkt doručený?
    Termín dodania

    Pokiaľ objednáte do 11:00 hod, tak produkt
    vám bude doručený nasledovne:

    Dnes: produkt doručíme 03.03.
    nedeľa: produkt doručíme 03.03.
    pondelok: produkt doručíme 03.03.
    utorok: produkt doručíme 04.03.

    Tyto termíny se nevztahují na
    - zboží, které hradíte zálohovou fakturou
    (zasílá se až po připsání zboží na účet)
    - zboží, které se zasílá na paletě
    - zboží, které je potřeba smontovat
    (průmyslové šicí stroje a zařízení).

  • Záručná doba: 5 rokov
  • Kód produktu: JANOME 393 OLD SCHOOL
  • EAN: 4933621708054
  • Vernostné body: 106 vernostných bodov
  • Dostupnosť našich skladov
    Sklad BrnoAnoSklad ProstějovAno
    Sklad PrahaAnoSklad JihlavaNe
    Sklad LitomyšlNe

Nákup na splátky

Napríklad dnes 25.84€ a neskôr 10 splátek

ks

Zdarma darček pre vás v celkovej hodnote 15.70€
- Luxusná zostava univerzálnych nití Talia... v hodnote 15.70€

Počet a výběr programů šicího stroje

Více zde...

Obšívání knoflíkové dírky

Více zde...

Šití pomocí dvojjehly

Více zde...

Regulace šířky cik caku (zig-zagu)

Více zde...

Regulace šířky stehu

Více zde...

Regulace délky stehu

Více zde...

Šití na zpět - zapošití

Více zde...

Manuální ořez nití

Více zde...

Navlékač nitě

Více zde...

Regulace napětí nitě

Více zde...

Regulace přítlaku patky

Více zde...

Dvojitý zdvih patky

Více zde...

Osvětlení

Více zde...

Zabudovaný navíječ nití

Více zde...

Mechanismus podávání

Více zde...

Vypínatelný transport

Více zde...




Popis

Kúpou značky Janome nielen ušetríte, ale ešte si predplatíte istotu. Pri iných značkách si za predĺženú záruku musíte platiť, inak po skončení záruky 2 rokov, alebo 3 rokov budete hradiť nemalé čiastky. Ak budeme predpokladať, že cena hodinového servisu práce aj naďalej každoročne porastie, ušetríte ďalších 100%.

 

Šijací stroj Janome 393 - kufríkový šijací stroj

Osvedčený model zo 70 - 90 rokov, celokovový šijací stroj, veľmi robustný, určený pre veľké zaťaženie. Stroj, ktorý sa predával ako kvalitné stroje. Stroj, na ktorom šijú naše babičky ešte dnes a ktoré dokázali plnohodnotne slúžiť niekoľkým generáciám. Stroj, na ktorý nenechajú dopustiť mechanici šijacích strojov a aj dnes ho radšej opravia, kým by vás presvedčili o kúpe nového stroja. Stroj je možné mať nielen v kufríku, ale vďaka rozmerom základnej dosky, ktorá je absolútne rovná, ho môžete zabudovať do stola, v ktorom bývali predtým staršie typy strojov, ktoré používali naše babičky. Vďaka modernej technológii Janome sa môže tento stroj stať starým-novým pomocníkom vo vašej domácnosti. Janome identicky zachovali kvalitu vnútornej konštrukcie, kedy je v perfektnej kvalite, stroj má fantastický prístup k mechanizme pri stroji, ktorý je absolútne celokovový. Základová doska sa dá ľahko na pántoch odklopiť. Motorček je zabudovaný v spodnej časti. Stroj je odporúčaný pre malé dielne, školy, krajčírky, alebo len tak na chalupy, atď. Je jednoduchý na obsluhu a veľmi prehľadný, čo ocenia nielen starší ľudia, začiatočníci ale aj krajčírky. Upozorňujeme, že tento šijací stroj nemá vypínač na stroji, ale musíte ho vypnúť vytiahnutím zo zásuvky. Odporúčame dať medzi zásuvku a zástrčku pri stroji predlžovací kábel s vypínačom.

Tento šijací stroj je jednoducho RETRO.

 

Vertikálne kovový výkyvný CB chapač uložený v liatine.

Prídavný stolík je súčasťou pri stroji, stačí odklopiť a šiť.

Kompletná spodná liatinová doska osadená komponentami ako priemyselný stroj.

Stroj je možné usadiť do štandardných skriniek, na ktoré sú niektorí zákazníci zvyknutí a majú ich doma, alebo do dosiek strojov.

23 programov: stehy základné, elastické (strečové), overlockové a plastické vyšívacie, ozdobné.

 

Vlastnosti kufríkového šijacieho stroja Janome 393:

  • Vertikálny kyvný kovový CB chapač
  • 23 programov: stehy základné, elastické (strečové), overlockové a plastické vyšívacie, ozdobné
  • Kovová konštrukcia skeletu vrátane mechaniky zaručuje veľmi tichý chod stroja a dlhú životnosť stroja, vnútorná konštrukcia je v kvalite priemyselných šijacích strojov vrátane kvalitného chapača
  • Osvetlenie pracovnej plochy
  • Šitie gombíkovej dierky polo-automatická dierka
  • Jednoduchá výmena šijacej pätky - rýchloupínací systém Matic
  • Extra vysoký zdvih pätky pre pohodlné vkladanie aj vysokých vrstiev látky
  • Páčka spätného šitia pre zapošitie na okraji látky
  • Plynulá regulácia dĺžky stehu 4 mm
  • Plynulá regulácia šírky stehu 5 mm
  • Manuálne nastavenie napätia nite
  • Manuálna možnosť nastavenia prítlaku pätky - normálne nastavíte na stroji prítlak pätky na polohu "N", čo je automatický prítlak, ale môžete si nastaviť prítlak aj sami, to je obrovská výhoda oproti strojom s automatickým nastavením prítlaku pätky, čo vám potvrdí každá krajčírka, ktorá šije rôzne materiály. Pokiaľ má totiž stroj iba tzv. Automatickú možnosť nastavenia prítlaku pätky, tak sa riadia iba jednoduchou možnosťou stabilného tlaku pružiny, ktorý sa mierne zvyšuje výškou materiálu. Oproti tomu manuálny prítlak pätky je vynikajúci a bežne používaný priemyselnými strojmi, kde si môžete sami nastaviť vhodný tlak. Manuálnym ručným prítlakom pätky totiž nastavíte tlak na materiál, podľa okamžitej potreby. Môžete pätku silno pritlačiť, čiže materiál je podávačom perfektne posúvaný, alebo môžete nastaviť ľahký dotlač, aby materiál nebol poškodený, alebo sa prestal pod pätkou hrnúť.
  • Prišívanie gombíkov
  • Možnosť šitia dvojihlou pre efektné ozdobné šitie
  • Prešitie viac ako 8 vrstiev džínsoviny - s kvalitnou ihlou prešijete všetko
  • Extra silný vpich ihly
  • Praktická schránka na príslušenstvo
  • Automatika navíjania cievky spodnej nite
  • Ponorenie podávača pre šitie vo vyšívacom rámčeku (bez podávača), plátanie, prišívanie gombíkov
  • Jedinečný veľmi pevný plnohodnotný kufrík na jednoduchý prenos a brániace stroj pred prachom
  • Plne funkčný dizajn
  • Plynulá regulácia rýchlosti, možnosť šiť veľmi pomaly, alebo zvyšovať plynule rýchlosť na maximum (pozor na niektoré značky šijacích strojov so skokovou reguláciou, kedy po zošliapnutí stroj ihneď rýchlo šije)
  • Jednoduchá údržba a mazanie chapača stroja
  • Slovenský podrobný návod samozrejmosťou
  • Výkon motoru je 85W - Janome je výrobcom robotov v Japonsku. Motory, ktoré sú používané našimi stroji, vychádzajú z koncepcie Janome Robotics. Vďaka kvalitnej prevodovke skutočný krútiaci moment zodpovedá motor o sile 2-násobku, čiže 85W je vlastne 170W. Prešitie viac vrstiev materiálu nie je žiadny problém. Pritom je tu zásadná úspora el. energie.

 

Stehy, ktoré šije kufríkový šijací stroj Janome 393:

  • Základné rovný steh s polohovaním pre šitie zipsov a nastaviteľnou dĺžkou stehu
  • Cik-cak stehy až do nastaviteľnej šírky 5 mm
  • Overlockové stehy
  • Elastické stehy
  • Plastické vyšívacie stehy
  • Poloautomatická 4 kroková gombíková dierka

 

Štandardné príslušenstvo kufríkového šijacieho stroja Janome 393:

  • Pätka univerzálna
  • Pätka pre všívanie zipsov
  • Pätka pre obšívanie dierok
  • Pätka obrubovacia
  • Plnohodnotný jedinečný veľmi pevný kufrík
  • Sada ihiel
  • Cievky 5 ks
  • Skrutkovače (malý, veľký)
  • Adaptér pre slepý steh
  • Olejnička
  • Filc pod navíjač nite
  • Pedál a štandardné príslušenstvo pre funkcie pri stroji
  • Slovenský návod k dispozícii len u nás!

 

V prípade záujmu o ďalšie voliteľné príslušenstvo, navštívte kategóriu Originálne pätky pre šijacie stroje Janome s CB chapačom.

Tiež vám odporúčame dokúpiť rôzne typy ihiel Schmetz určené pre tkaniny ako pleteniny, mikrotex, kože, ihly pre quiltovanie, atď. Kompletnú ponuku ihiel nájdete v kategórii Ihly pre domáce šijacie stroje Schmetz.

Vlastnosti

Automatický navliekač hornej nite Ano
Manuálne orez nite Ano
Nastavenie napätia hornej nite Ano
Ovládanie stroja Mechanické
Počet pätiek 4
Regulácia dĺžky stehu Do 4 mm
Rozmer balenia HxVxŠ (cm) 28x41x55
Rozširujúci stolík Ano
Snap-on rýchle upínanie pätky Ano
Typ chapača CB
Typ ihiel 130/705H
Typ osvetlenia Žárovka
Váha stroja v kartóne (kg) 11,3
Vzdialenosť medzi ihlou a frémou (cm) 17
Zameranie * HD
Počet programov 23
Mechanizmus podávania 3stupňový
Dvojitý zdvih pätky Ano
Maximálna rýchlosť šitia (stehy/min) 860
Overlockové stehy Ano
Počet druhov gombíkových dierok 1
Príkon (W) 85
Regulácia šírky stehu Do 5 mm
Rozmer stroja HxVxŠ (cm) 24x29x51
Šitie pomocou 2ihly Ano
Spätkovaní Ano
Typ gombíkovej dierky 4kroková
Typ krytu Pevný plastový
Váha stroja (kg) 8,4
Vypnutie podávača - štopkanie, quilt Ano
Zabudovaný navíjač spodnej nite Ano
Záruka (roky) 5
Regulácia prítlaku pätky Automat + Maunál

Video

Recenzie (8)

5/5

Počet hodnotení: 8

Napísať recenziu

Naposledy prezerané