Pfaff Creative 1.5 + vyšívací jednotka

Šijací, vyšívací a quiltovací stroj Pfaff Creative 1.5 je kombináciou šijacieho a vyšívacieho stroja s veľkosťou vyšívacej plochy 240 x 150 mm. Súčasťou je IDT systém podávania, program na úpravu výšivky a vyšívacia jednotka. Stroj má ovládanie češtine.

  • Výrobca: Pfaff
  • Dostupnosť:
    Na sklade
    Dostupnosť našich skladov

    Sklad Brno Ano
    Sklad Prostějov Ano
    Sklad Praha Ano
    Sklad Jihlava Ano
    Sklad Litomyšl Ne

  • Termín dodania:
    produkt doručíme zajtra
    Termín dodania

    Pokiaľ objednáte do 11:00 hod, tak produkt
    vám bude doručený nasledovne:

    produkt doručíme zajtra

    Tyto termíny se nevztahují na
    - zboží, které hradíte zálohovou fakturou
    (zasílá se až po připsání zboží na účet)
    - zboží, které se zasílá na paletě
    - zboží, které je potřeba smontovat
    (průmyslové šicí stroje a zařízení).

  • Záručná doba: 36 mesiacov
  • Kód produktu: Pfaff Creative 1.5
  • EAN: 7393033092160
  • Dostupnosť našich skladov
    Sklad BrnoAnoSklad ProstějovAno
    Sklad PrahaAnoSklad JihlavaAno
    Sklad LitomyšlNe

Nákup na splátky

Napríklad dnes 89€ a neskôr 10 splátek

ks

Popis

 

Šijací a vyšívací stroj Pfaff Creative 1.5 je kombináciou šijacieho a vyšívacieho stroja s veľkosťou vyšívacej plochy 240 x 150 mm. Tento stroj je jedinečný oproti iným značkám zabudovaným systémom horného podávania IDT. Tento veľmi bohato vybavený stroj ponúka 450 šijacích programov, 150 stehov, 2 typy abecedy, 101 originálných Pfaff vyšívacích vzorov, automatický odstrih nite. Súčasťou je SW, ktorý umožňuje vytvárať vlastné stehy vo vašom PC s následným uložením do pamäte stroja. Vzory aj stehy možné jednoducho otáčať v krokoch aj po 1 stupni. Súčasťou stroja je vyšívací agregát. Ide o prídavnú časť, ktorá rozšíri pracovnú plochu, umožní uchytenie vyšívacieho rámčeka aj vyšívanie. Bez vyšívacieho agregátu na stroji nemožno vyšívať, len šiť ako na klasickom šijacom stroji.

Stroj má slovenské ovládanie, slovenský návod a program pre úpravu výšivky zdarma.

 

Šijacie funkcie šijacieho a vyšívacieho stroja Pfaff Creative 1.5:

450 šijacích programov, 150 typov stehov vr. Dekoračných, overlockových, pružných a ďalších stehov
7 typov gombíkových dierok
2 šijacie abecedy
101 zabudovaných vyšívacích vzorov (KATALÓG TU)
2 zabudované vyšívací fonty
USB port pre pripojenie k PC
Veľká pracovná plocha vpravo od ihly

Originálny systém IDT - Integrované duálne podávanie / transport - patentovaný systém firmy Pfaff - absolútne rovnomerné podávanie látky zhora i zospodu, vynikajúce pre jemné a veľmi ťažké materiály v niekoľkých vrstvách, zabraňuje posunu viac vrstiev materiálov medzi sebou. To isté využijete pri zapošití, kedy IDT systém dokáže pracovať obrátene a materiál je rovnomerne posunutý späť a opäť dopredu. Nemusíte dokupovať menej efektívnu pätku, ktorá nemá takú silu. Systém je možné jednoducho zapnúť, alebo vypnúť.

IDT systém využijete pri šití špecifických tenkých materiálov, ktoré pri zošívaniu kĺžu, a na konci zošitia sa vám oproti sebe posúva materiál. Ďalej pri šití viacerých vrstiev, kedy medzi materiál dávate výplň. Iba spodné podávanie si nedokáže s týmto materiálom poradiť a dochádza k posunu spodného materiálu, kedy horný zostáva stáť a krčí sa.

Systém IDT posunie horný aj spodný materiál a tlakom dokáže posunúť aj výplň. Ďalej systém IDT použijete u materiálov, ktoré nešmýkajú na pätke. Opäť dochádza k zlému posunu, keď spodný podávač nie je schopný materiál posunúť, ani keď si ručne zvýšite tlak pätky. Systém IDT bez problémov materiál chytí ako zospodu, tak z vrchnej strany a materiál rovnomerne posúva. Tým je zaistený perfektný steh, bez vynechania. To oceníte najmä pri drahších materiálov, alebo pri šití kože, koženky, ktorá nejde opraviť vypáráním, pretože ihla už poškodí materiál Prosek.

Stehová doska na voľné quiltovanie (možno dokúpiť) - táto stehová doska má otvor na ihlu presne uprostred, pri voľnom quiltovaní totiž používate iba rovný steh. Stehová doska typ 68001358, ktorú nájdete v našej ponuke, zabráni poškodeniu chapača, pretože perfektne podrží ihlu v rovnom vpichu. Vďaka tomu nielen nepoškodíte chapač, ak pri quiltovaní zbytočne zatiahnete za materiál a vychýlite ihlu do strany, ale hlavne je steh presný, vpichy rovnomerné a môžete si dovoliť používať ihly ako slabé, tak tenké. Pri quiltovaní odporúčame špeciálne ihly na quiltovanie, ktoré majú lepšie vlastnosti a zabraňujú vychýleniu z osi.

Automatické napätie hornej nite

Manuálna možnosť nastavenia prítlaku pätky - normálne nastavíte na stroji prítlak pätky na polohu "N", čo je automatický prítlak, ale môžete si nastaviť prítlak aj sami, to je obrovská výhoda oproti strojom s automatickým nastavením prítlaku pätky, čo vám potvrdí každá krajčírka, ktorá šije rôzne materiály. Pokiaľ má totiž stroj iba tzv. Automatickú možnosť nastavenia prítlaku pätky, tak sa riadia iba jednoduchou možnosťou stabilného tlaku pružiny, ktorý sa mierne zvyšuje výškou materiálu. Oproti tomu manuálny prítlak pätky je vynikajúci a bežne používaný priemyselnými strojmi, kde si môžete sami nastaviť vhodný tlak. Manuálnym ručným prítlakom pätky totiž nastavíte tlak na materiál, podľa okamžitej potreby. Môžete pätku silno pritlačiť, čiže materiál je podávačom perfektne posúvaný, alebo môžete nastaviť ľahký dotlač, aby materiál nebol poškodený, alebo sa prestal pod pätkou hrnúť. Proste, využívajte funkcie ako na priemyselnom stroji. V kombinácii s IDT, nezažijete problém.

Polohovanie ihly hore a dole
Tlačidlo Štart / Stop pre šitie bez pedálu
Prehľadný intuitívne display 70 x 53 mm
Súčasťou výbavy stroja je Embroidery Intro PC Software - tento SW jednoducho nahráte do vášho PC, tu môžete upravovať výšivky, môžete vytvárať rôzne monogramy, písma. Všetko môžete upravovať, otáčať, zväčšovať, meniť hustotu stehov, použiť inteligentný funkciu Colorsort Feature pre zníženie počtu stehov, súčasťou je mnoho typov písiem vrátane 10 špeciálnych vzorov quickfont Wizard.

Kvalitné LED osvetlenie
Možnosť kombinovania vzorov
Možnosť otáčania vzorov v krokoch po 1 stupni
Pamäť stroja
Odstrihnutie vrchnej a spodnej nite
Voľné rameno Tlačidlá pre priamu voľbu - jednoduchý výber funkcií
Šijací pätka Sensormatic - dokonalosť i pri šitie gombíkových dierok
Zvýšená poloha prítlačnej pätky - pre šitie viac vrstiev látky 37 rôznych polôh ihly
Veľká stehová doska s vyznačenými šírkami švov
Optimálna konštrukcia
Editácia stehov - stranové, výškové úpravy, prevracanie, spájanie, atď.
Veľká vyšívacia plocha

Automatické zapošitie - pre rýchle a jednoduché zakončenie stehov
Snímač spodnej nite - upozorní, ak dochádza spodný niť
Maximálna šírka stehu je 7 mm
Vysoká rýchlosť vyšívanie

 

Príslušenstvo stroja:

Štandardná pätka
Fancy pätky pre IDT
Fancy pätky štandard
Pätka pre slepý steh s IDT
Zipsová pätka
Pätka pre gombíkovej dierky
Vyšívacia a quiltovacia pätka
Embroidery Intro PC Software
Sieťka pre niť
Vodič
2 plstené podložky
Skrutkovač
Pomocný kolík cievky
Špáradlo
Štetec na čistenie
5 cievok
2 držiaky cievky (malý, veľký)
vyšívacia jednotka
USB s vyšívacím dizajnom
Vyšívací rámik 240 x 150 mm

 

KATALÓG POTRIEB PRE VYŠÍVANIE

 

 

Stroje, ktoré zakúpite u nás, majú zaistený nadštandardný záručný a pozáručný servis. Môžete využívať na rozdiel od našej konkurencie nie jedno servisné miesto, ale 5 servisných miest v rámci ČR a garantujeme Vám najrýchlejší servis ak záručný, tak pozáručný na všetky značky šijacích strojov, overlockov, coverlockov a vyšívacích strojov, ktoré u nás máme v ponuke. Stroje nikam neposielame, servis ako jediní robíme priamo u nás.

Vlastnosti

Stav zboží Nové
Abeceda počet fontov 2
Automatické zapošitie Ano
Automatický navliekač hornej nite Ano
Displej LCD
Dvojitý zdvih pätky Ano
Elektronický pulsní vpich jehly Ano
Kolenní zdvih patky -
Manuálne orez nite Ano
Mechanizmus podávania 7stupňový / Horní
Nastavenie polohy hore/dole Ano
Overlockové stehy Ano
Počet druhov gombíkových dierok Automat - 7
Počet pamětí -
Počet poloh jehel -
Regulácia dĺžky stehu Do 5 mm
Regulácia šírky stehu Do 7 mm
Rozširujúci stolík Volitelný
Šitie pomocou 2ihly Ano
Spätkovaní Ano
Systém rychlé výměny stehové desky -
Tlačítko přímé volby Ano
Typ chapača Rotační
Typ krytu Pevný plastový
Typ pedálu Elektronický
Voľné rameno Ano
Vzdialenosť medzi ihlou a frémou (cm) 20
Zabudované horní podávání IDT
Zesílené prodloužené rameno Ano
Max. pole vyšívání 240 x 150 mm
Počet USB portů 1 USB-A
Rámčeky vo výbave (mm) 240x150
Príkon (W) 60
Rozmer stroja HxVxŠ (cm) 20x30x45
Váha stroja v kartóne (kg) 17
Zameranie **** HD
Automatické prodlužování stehů -
Automatický elektronický zdvih patky -
Automatický odstrih hornej a spodnej nite Ano
Dvojitý držák nití -
Elektronická regulácia rýchlosti šitia Ano
Help Centre - poradce šití s animací -
Kombinace stehů Ano
Maximálna rýchlosť šitia (stehy/min) 860
Nastavenie napätia hornej nite Automat + Maunál
Opakování motivu Ano
Ovládanie stroja Elektronické
Počet kombinací vzorů v paměti -
Počet pätiek 7
Počet programov 150
Regulácia prítlaku pätky Automat + Maunál
Robustné celokovové vnútro -
Senzor přetrhu nitě -
Snap-on rýchle upínanie pätky Ano
Stranové podávání -
Tapering - zúžení stehů do úhlu -
Tvorba vlastního motivu/stehu -
Typ gombíkovej dierky Automat
Typ osvetlenia 3bodové LED
Volné quiltování -
Vypnutie podávača - štopkanie, quilt Ano
WiFi -
Zabudovaný navíjač spodnej nite Ano
Zrcadlení Ano
Počet rámečků 1
Počet zabudovaných výšivek 101
Typ ihiel 130/705H
Rozmer balenia HxVxŠ (cm) 52x52x62
Váha stroja (kg) 13
Záruka (roky) 3

Video

K dokoupení za zvýhodněnou cenu

Recenzie (1)

5/5

Počet hodnotení: 1

Naposledy prezerané